+48 22 378 15 70

Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku: 10:00 - 18:00

Płeć:

Pole obowiązkowe

Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ust. z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osob. wskazanych w formularzu, w celach marketingowych świadczonych przez Workmed. Dane podaję dobrowolnie, jestem świadomy prawa do dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedź na pytanie Zamknij

Odpowiedź specjalisty:

Wydech powinien następować w najbardziej intensywnej fazie ruchu, czyli podczas największego wysiłku. Wdech następuje w fazie mniejszego wysiłku, rozluźnienia mięśni. Ważne jest również, aby brać pełny wdech i wydech pomiędzy powtórzeniami.
Najważniejsze jest jednak to, aby po prostu regularnie oddychać. Większość ludzi zakłada, że ​​podczas wysiłku oddychają automatycznie natomiast w rzeczywistości wstrzymują oni oddech. Poświęć chwilę, aby skupić się na oddechu podczas kolejnego treningu siłowego i innych aktywności, takich jak na przykład uciążliwe wchodzenie po schodach. Możesz być zaskoczony, gdy zaobserwujesz, iż faktycznie wstrzymujesz oddech.

Tagi:

  • Aktywność
  • Aktywny wypoczynek
  • Bieganie
  • Ból kręgosłupa
  • Ból mięśni
  • Bóle stawów
  • Brak ruchu
  • Choroby cywilizacyjne
  • Ćwiczenia biurowe
  • Fitness
  • Kondycja
  • Kontuzje i urazy
  • Rehabilitacja
  • Rekreacja
  • Relaks
  • Siłownia
  • Sport
  • Suplementy
  • Trening
  • Zdrowie

Zmieniamy się dla Ciebie

Na bieżąco rozwijamy nasze produkty, aby świadczyć możliwie najlepsze usługi dla Twojej firmy

Znajdź nas na

+48 22 378 15 70

Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku: 10:00 - 18:00