+48 22 378 15 70

Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku: 10:00 - 18:00

Płeć:

Pole obowiązkowe

Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ust. z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osob. wskazanych w formularzu, w celach marketingowych świadczonych przez Workmed. Dane podaję dobrowolnie, jestem świadomy prawa do dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedź na pytanie Zamknij

Odpowiedź specjalisty:

Badania pokazują, że spożywanie 400g lub więcej owoców i warzyw każdego dnia może zmniejszyć ryzyko choroby wieńcowej i niektórych rodzajów raka. Średnio jedna porcja owoców i warzyw waży około 80g – jest to waga jednaj porcji przy rekomendowanym spożyciu 5 porcji owoców i warzyw dziennie.
Jedna porcja to przykładowo:
Jeden średniej wielkości owoc, np. jabłko, pomarańcza, banan, gruszka.
Dwa małe owoce, np. kiwi, śliwki.
Jeden duży plaster ananasa lub melona.
Jedna łyżka suszonych owoców, np. rodzynki lub trzy morele.
Trzy czubate łyżki świeżych lub mrożonych warzyw, np. gotowanej soczewicy, mrożonego groszku, marchwi, rzepy.
Jedna szklanka świeżych soków owocowych lub koktajl zawierający świeży sok owocowy.

Tagi:

  • Błonnik
  • Cholesterol
  • Choroby serca
  • Cukrzyca
  • Dieta
  • Nadciśnienie
  • Normy żywieniowe
  • Odchudzanie
  • Odporność
  • Otyłość
  • Profilaktyka
  • Przepisy
  • Składniki odżywcze
  • Tabele kaloryczne
  • Tłuszcze
  • Wartości odżywcze
  • Węglowodany
  • Witaminy
  • Zbalansowana dieta
  • Z

Zmieniamy się dla Ciebie

Na bieżąco rozwijamy nasze produkty, aby świadczyć możliwie najlepsze usługi dla Twojej firmy

Znajdź nas na

+48 22 378 15 70

Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku: 10:00 - 18:00