+48 22 378 15 70

Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku: 10:00 - 18:00

  • Informacje:

    Komunikacja to coś więcej niż mówienie i słuchanie. Komunikacja to przede wszystkim rozumienie ukrytych zawartości komunikatów, a także umiejętność łagodzenia nastrojów i budowania porozumienia słowem, tonem i gestem.

    Podczas warsztatów pomożemy uczestnikom odkryć ich własne nawyki komunikacyjne, dzięki czemu nauczą się oni świadomie wpływać na jakość osobistych kontaktów.Uczestnicy dowiedzą się również jak radzić sobie z psychomanipulacją oraz poznają prawa i techniki perswazji.

    Podczas warsztatów zaprezentujemy także jak unikać niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi z wykorzystaniem podstawowych zasad komunikacji asertywnej. Warsztaty wskażą również jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników oraz jak być przekonującym dla klientów.

  • Dzięki warsztatom:

    Zyskasz umiejętność świadomej komunikacji z naciskiem na:

    • Udzielanie informacji zwrotnej
    • Aktywne słuchanie
    • Dobieranie stylu komunikowania się do sytuacji
    • Umiejętność zadawania pytań i parafrazowania
    • Celowe wykorzystywanie komunikacji niewerbalnej
    • Eliminowanie błędów komunikacyjnych 
  • Karolina Nikorowska

    Psycholog, trener, doradca zawodowy, coach ICF.

    Od 7 lat szkoli z zakresu umiejętności osobistych i społecznych, tworząc programy wykorzystujące doświadczenie, niekonwencjonalne metody szkoleniowe i poczucie humoru. Prowadziła szkolenia dla studentów, pracowników administracji, managerów i pracowników przedsiębiorców. Współpracowała z uczelniami wyższymi (Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Krakowska, Wyższa Szkoła Europejska) prowadząc szkolenia dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz pracowników administracji i nie tylko.

    Szkoliła zarówno małe, średnie przedsiębiorstwa jak i korporacje. Jako trener szkoli managerów i pracowników firm: Delphi, SKANSKA, Mondelez, Coca-Cola i innych o międzynarodowym zasięgu.

    W ciągu kilku lat przeprowadziła ponad 2600 konsultacji z zakresu kształtowania własnej kariery zawodowej, pracując jako doradca zawodowy dla osób długotrwale bezrobotnych, studentów i pracowników przedsiębiorstw oraz coach kariery realizujący projektu o charakterze doradczo – coachingowym.

    Autorka licznych artykułów z zakresu inteligencji emocjonalnej oraz rozdziału - Zarządzanie czasem - podręcznika dla studentów studiów podyplomowych na kierunku "Przywództwo", skierowanego do liderów i managerów.

    Współpracuje z International Coach Federation, największą organizacją zrzeszającą profesjonalnych coachów, aktywnie działając przy Komitecie Kraków. Podczas procesów coachingu stosuje metodologię integrującą różne podejścia, często w sposób prowokujący osoby, które chcą czerpać satysfakcję z życia osobistego i zawodowego. Specjalizuje się w coachingu kariery i rozwoju. Minimum dwa razy w miesiącu uczestniczy w obowiązkowych dokształcających kursach, wymianie doświadczeń i superwizjach swojej pracy. Aktualnie w trakcie procesu certyfikacji na ACC ICF.
  • Moduł I. Jak się komunikujemy?

    • Rozpoznanie własnych wzorców komunikowania
    • Odbiór i reakcja na komunikaty zewnętrzne

    Moduł II. Bariery i błędu komunikacyjne

    • W jaki sposób dochodzi do nieporozumień i napięć w relacjach interpersonalnych?
    • Jak zachować się w sytuacji konfliktowej?

    Moduł III. Style i rodzaje komunikowania się

    • Metody porozumiewania się z osobami o wyższej randze
    • Metody porozumiewania się z osobami krytycznymi

    Moduł IV. Kształtowanie dialogu Budowanie poczucia tożsamości grupowej

    • Reagowanie kontrolowane
    • Wywoływanie automatycznych wzorców zachowań
    • Pokonywanie barier komunikacyjnych
    • Własny styl kierowania ludźmi
    • Style prowadzenia rozmów
    • Stosowanie kar i nagród

    Moduł V. Komunikacja perswazyjna

    • Komunikaty jednostronne i dwustronne
    • Zachowania oparte na emocjach
    • Komunikaty emocjonalne i racjonalne
    • Dane obiektywne i subiektywne
    • Oddziaływanie na zmysły
    • Zadawanie pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących
    • Język korzyści
    • Predyspozycje

    Moduł VI. Zasady bezpośredniego wpływu społecznego

    • Zasada autorytetu
    • Zasada niedostępności
    • Zasada kontrastu
    • Zasada wzajemności
    • Zasada zaangażowania
    • Zasada budowania sympatii
    • Zasada dowodu społecznego

    Moduł VII. Konstruktywna konfrontacja

    Moduł VIII. Komunikowanie się publiczne

  • Termin, miejsce i cena:

    KRAKÓW:

    16.10.2014

    WARSZAWA:

    23.10.2014

    CENA:

    490 ZŁ netto

    Cena zawiera: 8h warsztatów, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwę kawową oraz lunch. 

    SZKOLENIE ZAMKNIĘTE dla min. 15 osób:

    • ceny promocyjne
    • dowolne miejsce szkolenia

    Skontaktuj się z koordynatorem szkolenia, aby poznać szczegóły.

Koordynator szkolenia:

Izabela Głód

Tel.: +48 535 980 502

Trener szkolenia:

Karolina Nikorowska

Błyskawiczna rejestracja online!

Formularz zapisu Zamknij

Koordynator szkolenia:

Izabela Głód

Tel.: +48 535 980 502

Cena standardowa:

890 zł + 23% VAT

Sposoby płatności:

Przelew internetowy, Karty kredytowe, PayU, Paypal.

Pole obowiązkowe

Masz pytanie w sprawie szkolenia?

Zostaw swoje dane kontaktowe, a my zadzwonimy do Ciebie. Nasz konsultant oddzwoni w ciągu 24 godzin.

Pole obowiązkowe

Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ust. z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osob. wskazanych w formularzu, w celach marketingowych świadczonych przez Workmed. Dane podaję dobrowolnie, jestem świadomy prawa do dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.

Polecane z kategorii: Rozwój interpersonalny

Zmieniamy się dla Ciebie

Na bieżąco rozwijamy nasze produkty, aby świadczyć możliwie najlepsze usługi dla Twojej firmy

Znajdź nas na

+48 22 378 15 70

Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku: 10:00 - 18:00